Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 24 mars 2009

Prata om förlossningen

Ska snart iväg på nästa grej. Har ni förresten sett att jag lagt upp en veckplanering till vänster. Mitt tragiska liv skall synas där. Kan ju kanske vara kul?

Känner ni er också lurade? Snö och -4 imorse. Nä fy fan säger jag.
Måste sticka, ska göra mig vacker innan jag drar. Ska och prata med Aurora-avdelningen.
Det är en grej som ingår i programmet. Berättar om det när jag kommer hem igen.

Tills dess får ni blogga på så jag har nåt att läsa. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

yes! Sjukt störande med all snö,det var snöstorm här igår kväll:(

Anonym sa...

Ja fy...när jag vaknade imorse var det snöstorm. Glad man blev det liksom. Nu är det sol i och för sig men sviiinkallt och stormigt. Suck!!!

Kramar

Veronica sa...

Lina & Susan: Ja den där blåsten var inte rolig. Till och med Caesar huttrade lite, då är det kallt!

Anonym sa...

Usch, snöstorm när jag åkte från jobbet i går kväll. Slask o modd idag.. Inte kul.. Stackars fryskorv.. ;)