Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 17 mars 2009

Skönhetsoperation?

Satt och målade lite på min tavla igår. Kollade på den idag och inser nu att jag får måla om allt, hon bytte nämligen hudfärg från blek till brun. Hudfärg är skitsvårt att måla med akryl som torkar snabbt som as, speciellt i dåligt ljus..

Caesar är hemma och sjukling idag. Hostat på rätt bra inatt, misstänkte att han skulle bli sjuk. Nä nu ska jag passa på att göra lite medan han kollar på en film.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag tar en paus från städandet medan Stella villar och Eliott kollar på Nalle Puh:)

Kramar

Anonym sa...

Stackers lille pöjken.. Inte roligt med hosta..Har du meducin till honom?..
Nu har jag handlat massa lådor, ska bli kul att sortera nu..
Svårt att måla hudfärg överhuvudtaget tycker jag. Blev en extrem makeover då?!... he he

Veronica sa...

Musseblomman: Skönt att få lite ordning. Nä vi har ingen hostmedicin. Det behövs inte (ännu i alla fall).