Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 11 mars 2009

Twilight

Jag lyckades hålla mig vid liv igår och vi såg filmen Twilight (och åt glass såklart!). Har redan sett den förut, men det hade inte karln. Jag som läst alla 4 böckerna, hade visst under tidens gång avslöjat lite från dem. Så karln var väldigt frågvis och undrade när det och det skulle hända.
Var rätt besatt i dessa böcker ett tag, men efter att jag läst Sookie Stackhouse serien så gick det över, tack och lov. Det är riiiiktig hysteri över böckerna/filmen.

Nä nu ska jag roa mitt lilla Monster här hemma. Han fick vara hemma idag. Han får en busstur till verksta'n sen i eftermiddag när vi ska hämta en, förhoppningsvis, helfärgad bil.

Så här ser det ut hos oss här i Täby, snöar konstant. :/


5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker också se filmen igen...sååå bra. Vet du om det kommer fortsättning på filmen?

Kramar

Veronica sa...

Susan: Ja, de ska eller håller på att filmar nr 2 nu. New Moon heter den. Den har visst större budget, så jag har höga förhoppningar om att den kommer blir super! :)

Smulan sa...

Så där ser det ut här hemma också... Trodde ju att våren va på gång, men icke..

Anonym sa...

Vilket sammanträffande! Jag köpte en av dem böckerna igår. kommer inte ihåg vad den heter dock hmm? Men ska bli kul att se om jag fastna som alla andra ;) jag menar... jag faller alltid för grupptrycket till slut ;)

Veronica sa...

Lina: Jasså, hoppas du gillar den. Säg till om du blir besatt sen. ;)