Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 30 mars 2009

Olydig

Jag lever farligt nu. Känner mig nästan lite svettig och som en olydig kvinna.
Jag har stallt bilen på gatan utanför porten, trots att jag tidigare fått p-böter där. Living on the edge.

Ska till bibblan och lämna in lite Max-böcker och CD-skivor, plus lite målarböcker. Men de öppnar inte förrän kl 10. Likaså Täby C, ska dit sen och shoppa lite nyttigheter. Jag som shoppade jämt förut har fan knappt råd att titta på butikerna nu. Jag är farlig, ser jag nåt jag vill ha köper jag det. Att unna sig är lite av en grej. Nä, idag blir det existensminimum. Ett par brallor till karln och lite grejs till mig. Caesar måste även få bli uppdaterad känner jag. Han är förövrig iväg på teater med dagis idag. Min stora Fiskorv.

/Egentligen vill jag bara gå och lägga mig och sova.

5 kommentarer:

Lina sa...

Sån är jag med. suck, men har fkt bättrat mig lite. Köpet t.ex inte alls lika mkt kläder över nätet längre.Orka bråka med karl jämt heller.

Vad kul att det blir en till film! Den måste jag se på bio då!
hahah njaa,jag grät inte alls.Nu kommer jag inte ens ihåg början...hmmm...

Susan sa...

Liiite måste man ju få shoppa tycker jag;)

Kramar

Linda sa...

Får du köpa byxor till karln? Inte dåligt!

Köpa kläder till den kräsna muskelberget är hemma kan jag inte göra. Han kan inte ha ngt och det han vill ha kostar skjortan.

Smulan sa...

Fick du nåra böter ? *nyfiken*

Veronica sa...

Lina: Hrm bara jag som är så blödig. Han stack ju iväg.. ;)

Susan: Ja liiite blev det i alla fall. :)

Linda: Ja, jag har typ skaffat hela hans garderob, sen är det ju upp till honom vad han vill använda. ;)

Smulan: Nä, det blev inga böter som tur var! Puh..