Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 15 mars 2009

Söndagsnöje

I brist på annat kan man dra till IKEA som alla andra en söndag. ;)
Vi hade lite kvar på presentkortet vi fick i julas och det är ju onödigt att spara det till framtiden.

Blev inte så mkt, men detta hittade vi

Mattor till Caesars rum. Han har redan en grön och en orange.


Sen blev det två fejkade krukväxter (de till vänster på bilden) och lite förvaring till garderoben. Kommer bli finemang


Samtliga bilder från http://www.ikea.se/

5 kommentarer:

Anonym sa...

IKEA är alltid skoj att gå på=)

Anonym sa...

Å, vill oxo shoppa på Ikea. =)
Snart. =)

Anonym sa...

Nu behöver jag förvaring till mina garner.. Har rensat som en galning där idag.. he he.. Genomskinliga vore PERFEKT.. känner mej som en härmapa, men i veckan ska jag in dit och köpa såna.. ;)

Anonym sa...

Vad lustigt, vi hade också funderingar på att åka dit idag!
Eller Danne rättare sagt...
Jag: Vad ska vi göra idag?
-Åka till IKEA?
-Vad ska vi göra där?
-Köpa nåt.
-Men vad?
- ...
-Vila istället?
-aa
(Vi var på 30 års fest igår från 17-03 så vi var lite sega...)

Veronica sa...

Musseblomman: Isåfall härmar jag minst 50 000 andra som köpt dom. Hehe

Det är praktiskt att se vad som finns i. :) Den här är ganska stor, men C har ju små sånna i sitt rum. Du var med när vi köpte dem tror jag. :)

Johanna: Va lusigt. Men det blev lite väl vilt igår då med andra ord. ;)
Blondinbella var visst där också, fast henne såg jag inte. ;) (hon kanske var på det andra också, vem vet) hehe