Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 2 mars 2009

Ett steg närmare en identitet

Nu ska vi se ifall jag lyckas hålla mig vaken under nattningen av Fiskorven. Troligtvis inte... Han själv är väldigt sportig och har just motionerat genom att springa runt, runt och mera runt (man kan springa runt genom kök-vardagsrum-hall).

Vi kanske har kommit på ett namnförslag till våran bebis to be. Ett är bättre än inget. Det var svårt att komma på namn första gången, blev visst inte lättare med den här lill-korven.
(det var det jag spenderade förmiddagen till istället för att måla. Eller jag målade lite i alla fall. Målade över en gammal ofärdig och hemsk tavla) ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt med namn. nyfiken!! det är verkligen svårt att komma på nåt.
Hoppas inte fisen trampade på klossar när han motionerade runt ;)
kul att du hann måla lite..
Kram, kram

Veronica sa...

Musseblomman: Ja, ett förslag känns skönt i alla fall. Vi håller på det en liten stund till. Måste känna in det.

Nädå, det är inte såå mycket leksaker här nu så han klarade sig. :)

Anonym sa...

Å... kul =)
Vill ni ha namnförslag annars? Isf, ska det vara ovanligt, vilken bokstav/spelar ingen roll? =)

Veronica sa...

Linda: Ja gärna! Inget i kalendern tilltalar oss, där har vi kollat åtskilliga gånger. ;) Bokstav spelar ingen roll.

Anonym sa...

Hellre i toaletten faktiskt. Hehe. Då kan vi plocka upp apan och tvätta den. Värre var när hon slängde den vid färjan, jag kunde lixom inte hoppa i och hämta den.