Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 6 mars 2009

Sjusovare

Idag har Korven och jag varit på lekoteket och lekt lite. Efteråt lyxade vi till det lite med lunch på McDonalds. Tyvärr så tog vi sen en tupplur på 2-3 timmar. :/ Lite väl länge.. Det ska jag tänka på ikväll sen när han inte vill somna. ;).
Ringde Karln och sa att jag var sugen på att käka ute idag, det brukar trötta ut Korven lite. Så vi får se vad som händer sedan. :)
Kanske blir en läcker biff på Jensen's Bøfhus inne i stan. Där har de så läcker efterättsbuffé med mjukglass och sjukt mycket olika strössel och såser till glassen för 49 spänn (kollade på menyn).


2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en bra dag att äta ute tycker jag=)

Kramar

Anonym sa...

Det tycker jag gott ni kan göra. Låter som ett bra ställe.. Fanns tydligen i Ö-bro också.. ;)