Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 24 mars 2009

Förlossningsavdelningen

Nu har jag varit iväg och snackat med en barnmorska (?) om min förra och kommande förlossning. Fanns väl egentligen inget att prata om eftersom jag inte har några rädslor, men det är ju alltid kul att snacka lite och få besöka förlossningsavdelningen. Till denna mottagning går havande kvinnor som bla är rädda för förlossningen. Sen jag var där sist, hade de renoverat och satt upp konst som såg ut som könshår på väggen. Så det fanns det även ett badrum med toalett och dusch på varje rum. Då slipper man alltså löpa runt i sin snygga skjorta i korridoren. Riktigt najs kan jag berätta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Litte avis är jag på dig som ska få föda. Det är så jäkla häftigt att föda barn=)

Kramar

Anonym sa...

Min avundsjuka är inte lika stor som Susans ang att föda, men lite nostalgi får man. =)

Veronica sa...

Njae, föda är väl ingen hit. Men man gör det så sällan så det går väl an. ;)