Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 5 mars 2009

Illa

Efter att jag kom hem och skrivit det där sista inlägget, kraschade jag på soffan och mådde illa resten av kvällen? Åt knappt ingen mat och somnade när jag nattade älsklingsKorven.
Mår lite bättre idag, men känner mig inte riktigt fit for fight.. Vad konstigt det är att man bara kan må så dåligt plötsligt, sen när det är bra har man glömt det och får aldrig veta vad det var.

Kastade ett halvt öga på Diagnos:okänd på 3:an igår. Nån som såg det? Det är lite i House-anda (serien), å jag tyckte det var rätt spännande.

Nu ska jag tillbringa resten av dagen med att äta upp min frukost, tvätta en overall, kanske måla om jag inte mår illa och lite vattenjumpa på eftermiddagen.

5 kommentarer:

Smulan sa...

Ja det är många knepigheter man känner som man aldrig nånsin får nåt svar på vad det beror på.

Älskar House! Alla sjukhus-serier, fast just nu kan jag inte se på dom, får en illamående känsla och måste trycka av tv:n.

Kanske för att det varit/är för mycke sjukhus för mej in real life??

Kram

Veronica sa...

Smulan: Ja jag förstår! Ett vanligt liv bara. Jobbigt att det ska vara så mycket samtidigt för er.

Anonym sa...

Hoppas att illamåendet går över.

Kramar

Anonym sa...

Lustigt att du mådde illa. Inget du råkat äta som fått dig att må dåligt?

Tvätta overall... ja, det har jag oxo fått göra. Inte glömma galonisarna nästa gång!

Veronica sa...

Linda: Jaa, mår fortfarande lite konstigt. :/