Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 26 mars 2009

Trist och lunk

Det är så trist när det inte händer några nyheter och allt bara lunkar på.
Det som var mest spännande idag, var väl att karln försov sig och att jag hängde med en morsa på dagis hem för frukost. Ok, det senare var väl ett uppryck för mig, lite närkontakt och inte bara familjen och er här som läser. Blir lätt så annars. ;)

Jo just, en annan rolig sak var ju att vi lyckades betala alla räkningar och fortfarande har några tusenlappar kvar. Kanske man har chans att komma ikapp lite, vem vet.

Man kan nästan ana sig till vilken av dessa rätter Caesar gillade bäst. Ja, om jag inte hade skvallrat innan också då..



5 kommentarer:

Anonym sa...

He he.. han såg lite besvärad ut med sopptallriken framför sej.. Våfflorna slank säkert ner antar jag..
Jag har blivit dunderförkyld igen.. hemma och orkeslös. Det är också trist.. men men går väl över...

Veronica sa...

Musseblomman: Spenatsoppan som han stoppade in en gång, åkte ut innan den ens han komma in i munnen.. Mäh, sjuk igen? Var hittar du smittorna?

Anonym sa...

Min vardag är desto gråare. När man tror att hela världen är god så har man gått hemma lite för länge.

Jag är som en liten hare. Är tänkt att jag ska på en födelsedagsfest i helgen, men tänker backa. Känner ingen. Läskigt.

Veronica sa...

L: Nä, det är faktsikt inge kul att gå på en fest där man inte känner nån. Tips är att dricka dig salongsberusad innan. Bära eller brista. Social eller skämma ut sig. ;)

Anonym sa...

Min arbetsplats är en guldgruva av smittor.. ;)