Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

lördag 14 mars 2009

Melodifestivalen mm

Tack gode gud att den där Caroline med snälla, snälla inte gick vidare. Inte för att jag bryr mig egentligen. Eller bryr jag mig? Lite i chock är vi nog alla.

Lite nyheter har vi att komma med

- Vi har en ny hobby nu. Att gå till bibblan. Varför har jag inte tänkt på det tidigare?? Lånade hem lite barnböcker och en CD med barnvisor. Ska dit i veckan och kolla in lite böcker om autism och konst. Haha, ja lite spridda skurar där. (Äh, fyfan vilket kasst uttryck)
- Vi har fått hemtelefonen att fungera.
- Käkade en pizza och däckade större delen av dagen. Fan va onödigt, att man aldrig lär sig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bibblan e bra.. kanske ska gå o kolla om det finns några nya stickböcker där också.. :)
Bra, då kan jag terra på hemtelen i fortsättningen.

Har varit hos mormor idag. Vi har handlat käkat sallad och så..
ha de´

Veronica sa...

Musseblomman: Ja, det finns det säääkert. Jag tänkte kolla om det finns nån bok om akryl och oljemålning. Eller bara tjocka konstböcker för inspiration.