Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 17 mars 2009

Min kväll är räddad

Jag är vaken fortfarande!!
Väntar bara på Lost nu, säsongsstart 22.40 på 4:an. Har bara väntat sen förra våren... Eller hur längesen är det nu? Så längesen så jag har glömt.

Ska plocka lite här hemma nu, så det är smidigt att dra ett varv med dammsugaren och moppen imorgon, innan Ida kommer. Vem är Ida kan man undra..

Sen får jag belöning i form av glass, denna gång provar jag Carte d'ors nya caramel cinnamon waffle.. (Måste googla, här kan ni läsa om den).
Och ja, om man kan nog säga att glass är min craving även denna graviditet. Förra gången var det även punschrullar, men de har jag bytt ut mot morotsjuice.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glass är ju så gott och fräscht. =)

Oj, du var vaken länge minsann. Den här ggn slutade min kväll före 22. Jag ahde inget att göra så jag gick å la mig.