Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 25 mars 2009

Trötta föräldrar

Vi somnade båda två som stockar, precis innan Lost började. Fan också. Ska hämnas för dessa sena tider (går ju 22.40) genom att ladda hem hela säsongen sen (eller nu om det finns). Ska först kolla på tv4 replay om den ligger där. Då har jag nåt att göra idag. Ja, förutom plocka upp alla småprylar som ligger överallt. Brukar inte störa mig på det, men nu när det är så soligt blir det på nåt sätt rörigare. Caesar är även expert på att flytta runt saker, speciellt ljusstakar och grejer i fönstrena (inte blomkrukor och lampor som tur är). Saker får aldrig stå på sin plats. Men det är väl fint att ha alla ljusstakar på vardagsrumsbordet och övriga småsaker på golvet framför TVn.

Oj nu har bebisen i magen hicka igen. Nåt som är kul är också att man kan skrämma den. Bebisen i magen alltså. Om man drar i någon resår och släpper den mot magen så det klatschar (ja ni fattar), så sprattlar han till därinne. Karln tycker jag är taskig när jag gör så. ;)

Imorse skulle Caesar prompt ha en blå och en grön vante. Fint va...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe...håller faktiskt på med det nu:)

Anonym sa...

hahah! Coolt ;)

Anonym sa...

Haha, va roligt! Fan att jag inte kom på den tanken medan jag var gravid... Fast jag vet iofs inte om det funkat. Melvin reagerade inte när man knuffade på honom och inte heller när man drack kallt vatten. Han var helcool.

Veronica sa...

Magdalena: Caesar reagerade också, men det var i slutet på graviditeten. Gjorde det av misstag och han sprattlade till. ;)

Anonym sa...

Haha.... Men veronica!!!
Bebisen tar nog ingen skada iaf. =D

Envis liten herre. Men vaffan. Olika färger på vantarna tar ingen skada det heller. =D

Veronica sa...

Linda: Nä, det gäller att välja sina fejder. Tyckte bara att det var lite gulligt av honom att intressera sig av en så ytlig grej. :)

Eva sa...

klart det var snyggt med en blå
och grön vante !