Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 13 mars 2009

Kick-off

Idag ska jag försöka få lite grejer gjorda här på bloggen.
Det är nog ingen hemlighet att jag somade när jag nattade igår... Karln är ju inte hemma ännu, men kommer hem ikväll. Han hade visst badat i nån iskall sjö SJU gånger igår. Haha, han är så rutten, till mig sa han att om han var den enda som inte badade, skulle han bada. Så hoppar han i s j u gånger. Var visst han och nån till som hade badat så mkt. Kanske ska nämna att det skedde under tiden de bastade.
Han är på nån kick-off med jobbet där det skulle konfereras, bastas, badas och käkas. Plus massa annat som jag inte riktigt har koll på (alkohol).

Vad har jag gjort under tiden han gjort detta.. Hmm

Hämtat och lämnat bilen på lagning
Kört (/åkt buss med) Korv till dagis (hämtat också såklart)
Lämnat blodprov
Gjort glukosbelastning
Städat
Handlat mat
Lagat mat + diska
Varit på vattenjumpa
Nattat och gosat med Korven i våran säng (+ somnat själv vid kl 21)

Det sista väger nästan liksom upp allt det andra. Ok har ju bloggat och surfat lite mellan varven också.

Inga kommentarer: