Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

lördag 28 februari 2009

Tonåring vs. Gravid

Som nästan trettiotaggare är väl den våta drömmen att se ut som en tonåring. Att vara gravid uppfyller dock vissa av tonårens kvalitéer. Rynkorna kan slätas ut (pga av att man blir svullen av vatten) och man får finnar. Väldigt gulligt va.

Häromdagen uppmärksammade jag min karl om att han fått en finne på bringan (ok, kom inte på nåt bättre ord). Igår hade jag en alldeles egen som jag ville uppmärksamma honom om (på samma ställe).

Jag: "Kolla jag har också en finne här"
Han: " Jaha, men jag har haft min längre"
Jag: "Jahaa..."
Jag: "Men jag har fler, titta (räknar dem)"

Att vinna är väl det som räknas..!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är ju helt underbara. <3
Uppmärksammar J om hans finnar brukar jag oxo göra. Sååå omtänksamt. Som om de inte är medvetna om det själva. haha.

puss å kram!

Anna sa...

När min systerson kom i tonåren, fick han nåogon finne. Jag har ALDRIG haft finnar.

Då säger min systerson:

Att jag inte har haft några finnar, beror på att jag inte är mogen än! :D

// Anna