Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 22 februari 2009

Snö, snö och mer snö

Simhallen fick vänta, eftersom det var nollgradigt och snö fick det bli pulka och lek i snön.
Mycket kul trots den skeptiska minen här. ;)

Men det var lika roligt att krypa runt i "bilen" på lekplatsen som ligger på samma ställe.

Nu börjar vi bli varma om dallret igen. I eftermiddag blir det bakning. Har inte riktigt bestämt om det blir kakor, muffins eller sockerkaka. Det blir i alla fall inte den radioaktiva regnbågskakan. hehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga ni är som kom ut. Jag har hållit mig inne. Emilia och J var ut en kort sväng men E föredrog att åka vagn.

Gör alla 3 alternativen, vettja!

Veronica sa...

Linda: Gör vi alla så kommer bara karln att äta upp det. ;) Riktigt kakmonster!
Jag skaffade muffinsformar men har ingen muffinsplåt ännu, så jag får nog vänta med dem. Tror nog att mina blir liiite högre än de Caesar hade bakat på dagis haha.