Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 16 februari 2009

Svaljsnor och pizza

Nu har jag svalt minst ett kg svaljsnor. Meeen jag fixade alla grejer utom en ynka sak i det här inlägget. Målade ett lager på varje tavla lite tidigare under kvällen så det fick räcka.
Mest nöjd är jag över att jag rotat fram kamerasladden så jag kan ta lite riktiga foton. Här är tre foton som övervintrat i kameran

Karln rastar Caesar i pulka, Caesar äter en pizzeriaklubba, sist men inte minst en pizza (Azteka)

Nu ska jag snart till barnmorskan och slänga fram kaggen. Vi får se hur mkt den växt, hur mkt (lite) jag gått upp och om hon är nöjd med min motion- & kostbok.

So long

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, låter inte gott med snoret. va duktigt att du fixade alla grejer..
Gick de bra hos BM?.. hon va säkert nöjd.. :)