Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 15 februari 2009

To do

Jag måste fixa min kamera. Eller fixa fram min sladd så man kan överföra bilder till kameran. Det är bara slöhet och lathet (vilken skillnad det nu är?).
Man kan ju inte hålla på att larva sig med mobilkameran hela tiden. Nä det här är ruttet, ikväll gäller det

då ska jag (utan inbördes ordning):

Diska efter maten
Ta min 30 min promenad (som jag kunde tagit på fm)
Skrubba min trinda kropp och tvätta mitt ruttna hår
Leta fram en kamerasladd
Blogga-in den läckra soppan vi håller på att styra ihop(21.49)
Få resten av källarsakerna nerburna
Måla klart tavlorna (eller i alla fall ett lager till)


Ja, det får räcka. Hur många saker tror ni jag kommer styra upp??

1 kommentar:

Anonym sa...

He he.. tack för senast!!.. Jag tror du styr upp 4 saker.. ;)
Kram, kram