Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 10 februari 2009

Avancerad kappa kan man säga

Kom på idag att jag har en jävligt avancerad kappa. Den är typ stickad och svart.
Jag är blond.

Ni kan ju räkna ut hur den ser ut efter en gång. Jo full med ljusa hår. :P
Och inte nog med det är den as-noppig (nopprig? Ah ni vet tufsig) nu OCH luddig. Dessutom så brukar knapparna lossna på den. Tror att det till och med fattas en knapp nu (den är dubbelknäppt med 8 knappar fram + 4 andra knappar lite här och var). Kommer inte ihåg.

Orka ha en jacka man måste sköta som ett litet barn.
Hade visst ingen bättre bild på den, än. Här ser man typ inget, men nästan. ;)

Nä nu måste jag fixa med maten. Blir korv och pasta istället, Caesar och jag glufsade i oss lite punschrullar i bilen. Fisken får vi ta imorgon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul =D
Vem känner du som ska gifta sig? =D
Det är så kul med bröllop. Människorna, maten, underhållningen. =))

Anonym sa...

amen... är den varm så fungerar det väl? Skitsamma om den här hårig och nopprig (jag säger nog nopprig, man noppar ögonbryn iaf =p)... dock är det väl jobbigt om det saknas knappar. Men är det bara en knapp... =)

Anonym sa...

hahah! Tycker det är lika hemskt med mitt hår.. usch så jag fäller överallt :S

Veronica sa...

Linda: Det är några som Richard känner, jag har bara träffat henne en gång. Det är barn till hans föräldrars komisar. :)

Hehe nää, den är inte speciellt varm. går om man har en varm tröja under, men inte kallare än -1 grad. ;)

Lina: Vi har alltid massa hår i hela lägenheten. Tänk om det kunde sitta fast lite bättre. ;)