Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 11 februari 2009

Halvdag på sjukan

Japp, har spenderat halva dagen på Danderyds sjukhus idag. Först på morgonen träffade jag en sjukgymnast. Jag ska ju börja på vattenjumpa för gravida imorgon, är med i ett projekt på danderyd där man får kostråd och annat grejs. Fick uppskatta min hälsa (fysisk och psykisk) på en massa olika sätt. Jag gav mig själv 65% trots att jag har rätt kass kondis. ;)

Sen var det vidare till kvinnokliniken för att träffa en läkare. Där konstaterades bara mitt allmäntillstånd så pratade vi lite allmänt sådär. Hon var verkligen jättetrevlig! Alla prover och sånt var bra, så det känns tryggt. Har inte ont nånstans och känner fräsch som en tonåring.. Nä, där gick jag för långt. ;)

Näpp nu ska jag svepa i mig min korv med pasta, broccoli och chilisås.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick ont i båda, men det var ju det hörande örat som fick sig en "blackout".är ju helt döv på det V örat. *haha* jaså det minns du ;) hmmm på den tiden hörde jag ju mkt bättre än vad jag gör idag. Och än idag måste man gå på rätt sida för att jag ska höra. hehe.



Föresten...vad är det för kön på bebisen?

Anonym sa...

Verkar ändå vara en kul vistelse på sjukan, för en gång skull!
Måste vara kul att få delta i projektet.
Värsta testkaninen, eller nåt. hehe.

Veronica sa...

L: ja den var inte så illa! Jag är sällan där annat än för kontroller och på lekotek och sånt, som tur är1