Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 25 februari 2009

Enkelspårig

Det har blivit mycket käk här de senaste dagarna ser jag. Blir så när jag håller på att uppdatera och grejsa. Men det glädjer väl alltid nån. Jag menar det är väl inte så att det är någon som alltid har inspirationen på topp, när det kommer till matplanering. Eller?

Förresten så tror jag mina blommor håller på att ta självmord här hemma. Kanske dags att ge dem en liten grön hutt. Det jobbiga är att den är nerpackad nånstans i städskåpet. Hm. Eller så är det våra element som håller på att mörda dem. Jag låtsades att jag inte såg lappen där det stod "ställ inte nära element" eller nåt liknande.

Har uppdaterat här nu. Lite här också.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, har precis ringt det första samtalet och dem var shyssta ;)

hahah... min blommor lever inte längre :S

Veronica sa...

Lina: Ah, va skönt! Ja haha, här hemma är det ständigt en kamp mellan liv och död!

Anonym sa...

Matrecept är alltid välkommet..
Sorry, men vi var så lata så vi köpte mix till pizzadegen. Den blev lite sconesaktig så den du gjorde smakade säkert bättre. Får bli den nästa gång.
Här mår en del blommor inte heller så bra.

Anonym sa...

Härhemma har vi bara "kackerlacksväxter", dvs såna som överlevt år av misshandel. Jag har världens mest ogröna fingrar, så jag försöker inte ens. Men det är värre med Micke, för han TROR att han kan, så har han ändå ihjäl alla blommor...

Veronica sa...

Magdalena: Hahaha, annueller menar du. De som bara överlever ett år. ;)
Har ingen aning om hur man klipper och har bara planterat om blommor en enda ambitiös gång. Så är man biolog!!!! Skamligt ;)

Anonym sa...

Jag gillar när du lägger upp mat. Det ger inspiration (även om jag inte alltid orkar ta efter på en gång... den där såsen till laxen för längesedan var ju guld. dock har jag glömt bort ingredienserna)

Veronica sa...

Linda: Ja det är så god. Ligger under länken här i inlägget. :)