Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 13 februari 2009

Inte alltid bortskämd

Den levande väckarklockan tyckte visst att det var på tiden att vi skulle upp tidigt idag!

Åh vet ni, den 1 april ska jag få göra ett ultraljud till, då är jag i v 32 (av 40).
Jag känner mig nästan lite spoiled (förutom att jag inte fick sovmorgon idag då).

Det är jag värd som Suss sa när hon hade tandvärk och halsade ur vodkaflaskan (sen kastade hon rastaflätorna som pisksnärtar på dansgolvet).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va? Jag vet inte vad du snackar om. Du måste vara trött. ;-)
Vem är Suss?

Å.. lyxigt. Vem vill inte göra fler UL under en grav. Kuligt! =D

Smulan sa...

Aaa 1 april, på min födelsedag =) Det kommer ja komma ihåg =P

Jag va också i v.32 den 1 april förra året. Har du BF 2 juni du me??? Fränt.

Är det nån speciell anledning till ett extra UL eller fick du bara för att du ville =) Jag gjorde UL var 4e vecka med Amanda. Riktigt kul å få se henne så ofta.

Kram

Veronica sa...

Linda: Det är en gammal polare. Hon dricker väldigt lite, men ibland blir det lite värre. Och den kvällen hade hon tandvärk så hon halsade ur en vodkaflaska. Things got crazy kan man säga. ;) Vi gömde flaska tillslut.

Smulan: Ah, fyller du då! :) Då kommer jag komma ihåg det också. Jag är med i ett kost/motionsprogram så vi får ett i v 32 och ett i v 40 (om den är kvar då). Jag har BF 29 maj, så det är nära i alla fall. :)

Anonym sa...

Haha.. skönt bedövningsmedel.

/Linda