Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 17 februari 2009

Anonym kommentator

Det är rätt kul.
För några veckor sen satt jag och googlade på nåt och plötsligt så hittade jag till en gammal kurskamrat jag hade på universitetet i Örebro.
Jag bestämde mig lite lurigt för att vara anonym och börja kommentera lite lätt. Inget kryptiskt eller så utan bara som vanligt.

Tillslut så började ju den här personen att fundera på vem jag var. Nu har han via IP-adressen lyckats få reda på vilken stad jag bor i, så nu ska vi se hur lång tid det tar innan han kommer på vem jag är. Verkar som om han är på rätt spår.

Jag länkar dit när han luskat ut vem jag är så ni får se. ;)

Hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja. har man inget vettigt för sig så kan man googla. Det är rätt underhållande. Onödigt, men kul.

Haha... läckert... synd att jag inte vet ngn jag kan stalka på.