Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 25 februari 2009

Smoothiefrukost

Som ni såg hittade jag fryst frukt i påse till Smoothies när jag handlade igår. Eftersom jag själv aldrig får arslet ur, är detta ett smidigt sätt. ;)


Hur lätt som helst att göra! Men ska prova med juice nästa gång. Caesar tyckte det var lite kallt och kanske inte så sött som han gillar, men han drack lite ändå. ;)

Gör så här
1 ½ påse fryst frukt (ca 200g frukt)
3½ dl mild lättyoghurt

Mixa yoghurten med de frysta bären. Klart!
Nu ska jag göra oss iordning för dagis!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser gott ut tycker jag...och uppfriskande=)

Kramar

Veronica sa...

Susan: Det var gott, men ganska mäktigt. Så man behöver inte göra så mycket. :)

Anonym sa...

Jag kommer gärna förbi på Smoothie oxo.
Varför göra det själv när man kan gå till andra? (även om det verkar vara ganska lätt det där) =p

Veronica sa...

Linda: Du är så välkommen så!