Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 6 augusti 2009

Trötta killar


Den flinande bebisen Lex kastade in handduken redan vid kl 20 idag, så vi får se när han väljer att visa sitt tandlösa lilla leende för dagen imorgon. Caesar var så trött efter dagen, så han däckade på soffan här på eftermiddagen. Det har inte hänt ofta ska jag säga, han måste verkligen ha varit trött då.

Mycket sova hit och dit nu, men man hinner ju inte tänka på mycket annat än barnen (vad tänkte man på innan man blev gravid?). Har tillbringat min knappa lediga tid med att plocka här i vardagsrummet och i köket. Såg verkligen för jävligt ut här, men nu kan man komma fram utan att ploga leksaker först. Det är ju skönt!

Nä, jag återkommer när jag har nåt roligare att vräka ur mig!
Förresten, tänkte börja på min förlossningsberättelse igår, men insåg att det var bättre att sova. Så nu vet ni att den är på G i alla fall..

4 kommentarer:

Smulan sa...

Så han sover redan hela nätterna? Gud så skönt =)

Kram

Magdalena sa...

Har ni oxå en flinis? Vår lillfis flinar upp sig så fort man tittar åt hans håll, så härligt :-D

Veronica sa...

Smulan: Nä, han sover inte hela natten, vaknar kanske 1-2 ggr och käkar. Men jag ligger och ammar så jag somnar om direkt! Men det har hänt att han sovit hela natten! Somnade då 11 och vaknade kl 7! Så skönt!

Magdalena: Haha, ja det är så kul och sött.

Musseblomman sa...

Va fina ni är på bilden..