Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 18 augusti 2009

Höst?

Visst är det inte så mycket till sommarväder om man måste dra på overdragsbyxorna på barnet (ja, det lilla ligger ju sött och sussar i vagnen). Lite vemodigt, men ändå rätt mysigt. Mysigt med för mycket kläder så man blir svettig och för lite så man blir alldeles kall.

Det här med att uppdatera garderoben gäller nog dock inte oss som är mammalediga. Krypa runt på golv och dra pulka känns inte helt hett. När man väl visar sig ute sådär en gång i veckan (dagis inte inräknat), kan man väl lika väl ha nåt gammalt!

[Här skulle det varit en bild på nån läcker och modern jacka. Men eftersom jag inte har någon koll nu så nöjer vi oss utan bild]

3 kommentarer:

Smulan sa...

Ja usch ja, det känns att hösten är på intågande =S

Har inget till Amanda, ytterkläder alltså. Jo vinterkläder, men inte det där mittemellan.

Måste shoppa lite...

Magdalena sa...

Jag tror minsann det är canada goose som är inne? Eller var det förra året ;-) Hursomhelst ska jag köpa mig en minkpäls för min feta mammapeng.

Veronica sa...

Smulan: Det blir inte billigt när man slår ihop allt! :/

Magdalena: Det måste nog gå lika bra med en kaninpäls väl? Man kanske kan låna en av Blondinbella?