Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 17 augusti 2009

Nu kommer det rassla till

Listan med höstshopping börjar bli farligt lång nu. Typiskt vi som är fattiga nu (som vanligt). Men med semester, Ullared och TV så kan det inte bli annat..

Glasögon (till mig)
Gummistövlar (trasiga igen.. Jaa, over use kan man säga)
Vanliga skor till höst och vinter. (Nä skinnpjucksen kan man inte slita på jämt)
Regnkläder (Mina läcker... Byxorna har jag inte fått på mig på nåt/några år)

Regnställ till Caesar (större och som ett extraställ)
Extra par stövlar
Höstkängor (ev vinterkängor)
Mysbyxor
Mockasiner/inneskor

Som tur är har Lex ganska mycket kläder och grejer från Caesar. Men han kanske vill ha något nytt?!

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Ja, fattig är man redan mitt i semestern... Och glasögon behöver jag med... Men regnkläder köpte vi ju på Gekås iaf :D

Susan sa...

Hua ja...det blir alltid en massa nyss till hösten/vintern. Men dom måste ju ha varma kläder så. Synd att man inte är miljonär eller hur;)?

Kramar