Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 3 augusti 2009

Kvällsbestyr

Nu har jag lagt in min lilla korv. Han såg väldigt trött ut så han sover nog redan därinne.
Imorgon är det möte med handledare och metodstödjare från autismcenter, och personalen plus förskolechef från förskolan. Det kommer visst bara vara ett inskrivningsmöte, som i vårat fall är lite förlängt. Han börjar sedan på riktigt på onsdag. Egentligen ska han inte vara med imorgon, men eftersom det är lite svårt med barnvakt så tidigt på morgon i semestertider, så får han hänga med. Vi gick förbi dagiset igår och han blev väldigt bångstyrig! Skulle absolut in där. Vi fick släpa honom och muta med lite lek i en lekpats lite längre bort. Det bådar ju gott inför starten...

Har inte förberett ett dugg inför imorgon. Men eftersom han inte börjar "på riktigt" förrän på onsdag så är det nog inte hela världen.
De har ju heldagarsinskolning där, så jag och Lex kommer att vara där i några dagar, hela dagen. Kommer att bli spännande att se hur det går! Lex är ju som tur var väldigt snäll, så jag har förhoppningar om att han fortsätter att vara det!

Näpp, nu kom karln hem med sistaminuten godis till True blood (ja lite halvruttet, jag vet!).

Hörs imorgon!

2 kommentarer:

Elin sa...

hej!

Hoppas att det gick bra på dagis idag...som sagt. skönt att bara vara hemma med barn. kram på dig vännen!

Veronica sa...

Elin: Det gick jättebra! Ska verkligen bli skönt med ett barn bara!