Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 9 augusti 2009

Höstshopping


Jag och grabbarna tog en välbehövlig shoppingrunda i Täby C igår. Alla fick kläder (utom Caesar som fick häromdagen). Minifisen har ju en del nedärvda kläder efter Caesar, men hans garderob behöver kompletteras lite. Sen måste ju även han ha lite nytt. Just nu håller han nog på att växa ur strl 62.. Vilket påminner mig om att jag måste rensa ur grabbarnas garderober.. Caesar håller på att växa ur strl 98 nu.

Vaddå? Det kan väl vara kul att veta vilka strolekar mina grabbar drar nu? ;)

3 kommentarer:

Susan sa...

Självklart;)

Dom växer ju så fort så man hinner liksom inte med. Den ena storleken den ena dagen och en storlek större nästa...typ.

Kramar

Musseblomman sa...

Jag tycker det är jättebra att bli uppdaterad om deras storlekar.. ;)

Veronica sa...

Susan: Jaa, man får rensa bort hej vilt!!

Musseblomman: Hehe, ja det kan jag tänka mig! ;)