Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 27 augusti 2009

Trött i huvudet

Egentligen borde jag sluta blogga, för jag skriver aldrig något vettigt!
Som nu.
Jag skulle kunna berätta om dagen på autismcenter, men jag orkar inte tänka ens.
Kan ju berätta att det gick bra att baka bullarna. Tycker dock att dom blev lite torra och lite för fluffiga liksom. Har jag för dåligt med vätska eller smör då? Ätbara var dom dock. Svärmor och karln sa att de inte tyckte de var torra, men jag är skeptisk till ifall de bara var snälla.

Aa just de. Försov mig imorse också. Vaknade 20 min innan jag skulle hämta upp två av personalen från förskolan.. Trots det var jag bara 10 min sen... Sen fick vi sitta i köer i 1 timma och 20 min innan vi var framme. Sött.

4 kommentarer:

Cissi S sa...

Passerade Täby igår och tänkte på dig lite och funderade på vart ni bor. Sen röstar jag på mer smör. Jag brukar hälla över typ 50 gram smält smör över degen då den jäst en gång, det har funkat hittills!

Veronica sa...

Cissi S: Var du här borta alltså (finns väl ett Täby vid Örebro också?)? Jag bor i Skarpäng, ligger på västra sidan.

Så smör alltså efter jäsning alltså. Måste jag prova (om jag får för mig att baka igen alltså)! ;)

Elin sa...

det är fräsigt att försova sig. Finns väl inget som kan pajja en dag som det. Nu ska vi ut och cykla med hela familjen. Halleluja.

Cissi S sa...

Täby som Täby Sthlm ja! :) Hägernäs typ. Var och hämtade tre bokhyllor jag skulle köpa från en tjej på Blocket och det slutade med att jag fick dem gratis! Najsigt värr!