Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 2 augusti 2009

Hundvakt fre-sön

Pasco verkar trivas här hemma, men han tycker nog det ska bli skönt att komma hem idag. Han är verkligen världens snällaste hund. Just nu är han ute och går med karln. Jag har haft hand om morgonpromenaden, men idag var det en viss bebis som ville ha mat först. ;)

Caesar bygger med lego och Lex gymmar. Jag har ätit upp min kur nu, känns liite bättre idag, men inte helt bra! Hoppas det går över, känns onödigt med mer penicillin!

2 kommentarer:

E sa...

vilken sötnos! fast aningen jobbigt att gå på promenad på morgonen...

Musseblomman sa...

Va mysigt med en vovve i huset.. ;) Han ser ut att ha det bra.
Vasen är precis samma sort som din. Fast när jag diskade den slog jag ut en liiten flisa i öppningen.. Vad jag förbannade mej!.. Men den är ju så fin ändå dock.
Du får den om du vill ha den.. :)