Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 11 maj 2009

Spekulanter

Vi hade nyss några spekulanter på lägenheten här. De kollade en snabb runda och sa att de var intresserade! De hade nog tänkt tacka ja ändå och ville i stort sett bara kolla på den.
Då kan ni ju gissa vad vi gjort restrerande delen av kvällen (städat, för er som inte kan gissa ;) ).
Då var det bara deras etta som behöver tillgodoses med en annan hyresgäst.
På tal om städa, så var min kropp visst inte så intresserad av det. Speciellt inte av att plocka upp saker från golvet och torka av skåp/dörrar/väggar. Fick ont på undersidan till höger på magen. Har känt det förut då jag anstängt mig. Jag funderar bara mest på hur den ska klara av att flyttpacka och flyttstäda. Men det löser sig, som gubben sa som sket när han badade.

2 kommentarer:

Musseblomman sa...

Det låter bra med flytten, men ta det lugnt.. Jag kommer som vi sa..
Skönt att ni fick renoverat.. :)

Veronica sa...

Musseblomman: Vad bra! Kan nog behöva lite hjälp. Britt-Marie sa att hon också kunde hjälpa till. :)