Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 27 maj 2009

Flyttat och bök

Nu har vi rasslat igång på vårat mobila bredband.
Flytten är i stort sett avklarad. Var helt färdig och trodde att jag skulle både föda och dö på en gång.

Har varit på ultraljud och fått en viktuppskattning på lillen också.
Golvet i vardagsrummet ska slipas på fredag. Golvet i köket och hallen ska bytas den här veckan eller nästa. Det vet vi inte ännu. Obs, INGA saker på golvet i de rummen då.
Köksluckorna är på make-over och kommer tillbaka någon gång. Har ingen aaaning om när.
Själv vill jag bara att allt ska vara färdigt, alternativt packa BB-väskan och dra på hotell tills all renovering är färdig!

Svärmor har varit här hela dagen idag och hjälpt till med städning och resten av packningen i andra lägenheten. Den är i stort sett färdigstädad. Det enda som är kvar är lite fin-målning i tak och några småsaker som ska ut, plus sista finishen.

3 kommentarer:

Christina sa...

Skönt att ni hann med flytten. Hoppas golven i köket och hallen fixas och blir färdigt när ni är på BB :)

Johanna sa...

Hur stor har lillkillen blivit nu? Skönt att flytten är klar, en sak mindre att oroa sig för i så fall :-)

(jag är fortfarande nyfiken på namn, man kan inte få en liten ledtråd som tex första bokstaven?! ;-) )

Magdalena sa...

usch, jag är inte avundsjuk. Fy, för att flytta... Speciellt när man är gravid. Men du är ju större än vad jag var när jag flyttade, så du kan ju inte hjälpa till ALLS ;-)