Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 19 maj 2009

Förvirrad

Vet inte hur det gick till, men igår förmiddag (okej då, eftermiddag) när jag skulle diska, hittade jag en matlåda med blodpudding i - i diskhon. Vi hade ju gäster över på "middag" i söndags. Vi fick skräpmat och barnen blodpudding. Det blev lite kvar som jag la i en matlåda. Istället för att ställa in den i kylen, hade den alltså hamnat i disken.

Det lär ju inte bli bättre med såna här saker efter att vi har två barn. Då kommer man väl med två soppåsar till dagis och undrar vart fan barnen tog vägen..


Ser ni den lilla rymmaren i carte d'or-lådan?

3 kommentarer:

Musseblomman sa...

Ja, vilken rackare..

E sa...

men den hade ju legat bara i drygt 4 dagar:) Nu längtar jag efter "nu har vi fått våran lilla bäbis"-sms snart..

Veronica sa...

E: Äsch, det var ju bara över en natt! Fast den hade legat i vattnet (som jag tömt ut på bilden).

Du är så privilegad så du kanske till och med får ett samtal OCH ett förvarnings-sms innan. ;)