Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 11 maj 2009

Blocket genererar

När det gäller förberedelserna inför bebisens entré, har min största ångest varit att vi inte har någon bilbarnstol. Nej, okej inte ångest men typ. I lördags gjorde jag slag i saken och spanade runt lite på blocket och fann denna (annonsen är klickbar så länge den ligger uppe). Vi bestämde träff och hämtade denna lilla pärla för endast 400 spänn med basenhet (som man sätter fast i bilen och bara klickar i och ur stolen) och allt. Jag är mäkta nöjd. Nu vet jag ju hur länge man använder stolen, så det behöver inte vara tipp-topp skick.
Caesar gillade den också och skulle självklart provsitta och leka med den.


3 kommentarer:

Susan sa...

Blocket är bra...där kan man hitta mycket ju=)

Kramar

Kusin Madde sa...

Kanonbra jue! det ska vi nog oxå göra till våran lilla fis.En ny bilbarnstol från emmaljunga med basenhet går på 3000 spänn.Hallå!

Veronica sa...

susan: Kanonbra!

Kusin Madde: Jaa, det finns jättemånga fina att köpa. Om ni hittar någon häråt så kan jag åka och hämta och ta med vid nästa färd(eller mammas nästa färd) mot närke.