Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 4 maj 2009

Pussgurkan

Har bara gått runt som ett gigantiskt spöke här hemma idag. Vi har inte gjort nåt kul alls. Har stressat mig lite över att det faktiskt börjar närma sig nu. Det är inte så långt kvar alltså, och vi har inte bestämt om vi ska flytta ännu (har inte kollat på lägenheten). Det här med att flytta 2-3 dagar efter BF känns inte helt rätt. Men det vore ju så jävla skönt. Några lappar till i månaden och man får ett extra badrum och ett rum till. Baxa in en gästsäng och lite surrande datorer.
Det tål att funderas på.

Har just nattat Caesar. Han somnade rätt snabbt efter att han skrattat åt och pussat lite på Laa-laa. Har kört utan tupplur under dagen några dagar och det funkar bra. Han är liite väl trött på kvällarna ibland, hellre det än att han somar kl 22-23. Blir alldeles för sent.

Det här blev det till middag, fast med fläskkött. Jävligt gott faktiskt.

3 kommentarer:

Musseblomman sa...

Han är så söt med sina teletubbies.. Vi kan greja lite när jag kommer upp.. Mums med kyckling.. ;)
kram, kram

johanna sa...

Jag är ju lite hobbydyslektiker ibland så jag trodde först att det stod kanininspirerad kyckling och tänkte; vad har de nu fått tag på... :-)

Lägenheten låter ju nice, och vem tackar nej till en diskmaskin?! :-)

Veronica sa...

Musseblomman: Ja, vi kan grejsa lite då! :)

Johanna: Haha, jag har nog också läst kanin i det där kinainsp. Ja, det vore skönt med större faktiskt. Kruxet är ju om jag föder mitt i flytten. Eller dagen innan eller nåt. Suck!