Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 9 april 2009

Fyra saker

Dear Susan har utmanat mig här.

Fyra Tv-program jag brukar se.
1. Lost
2. The Ellen DeGeneres show
3. Barnprogram på morgonen
4. Rent hus brukar jag vilja se, men det går mitt i nattningen av Caesar

Fyra saker jag gjorde igår.
1. Var hos barnmorskan.
2. Lagade mat till mina hungriga killar
3. Mådde illa nästan hela dagen (?)
4. Sov en stund på kvällen. Och en stund till lite senare såklart.

Fyra grejer som står på min önskelista.
1. Att min förlossning går bra och jag kläcker ett helt barn
2. En solig sommar så jag blir brun och läcker
3. En nyare bil!
4. Lite utlandssemester vore inte fel. Men så blir det inte dock.

Fyra saker jag avskyr.
1. Att diska är sååå tråkigt
2. Småsmulor och grus i sängen är väldig otrevligt
3. Folk som inte kan plocka ur sina kundvagnar efter handling
4. Eventförsäljare som hoppar på en när man går lite oskyldigt och shoppar

Fyra saker jag tycker om att göra.
1. Titta på mitt lilla korviga barn
2. Skratta åt roliga saker. ;)
3. Ge/göra saker till/för folk
4. Läsa böcker/lyssna på ljudbok

Fyra saker jag åt igår.
1. Fil
2. Äpple
3. Fläskkotlett
4. Godis

Fyra namn jag skulle kunna döpa mitt barn till
Det var inte lätt, kommer ju knappt på nåt till husdjuret i magen... Måste fundera ett tag till, men vi/jag har två kanske-namn.
1. L...
2. E...
3. Aurora
4.

Fyra jobb jag skulle vilja ha.
1. Läkare inom neurovetenskap
2. Forskare på ett framgångsrikt företag
3. Konstnär
4. Kock

Fyra snabbmatsställen jag gillar.
1. Pizzerian här i trakten
2. Subway
3. McDonalds
4. Dominos pizza på Island (åh va sugen jag blev)

Fyra personer jag ringer eller sms:ar nästan varje dag.
Är dålig på det där, men vi kan väl säga oftast
1. Min karl
2. Mamma
3. Dagis
4. Nån kompis kanske? Hoppas jag!

Fyra bloggar jag utmanar.
Mamma, Magdalena, Linda och Lina
+ alla andra som vill såklart!

1 kommentar:

Susan sa...

Hihi...kul att läsa=)

Kramar