Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 2 april 2009

Lotteri

Det är lite som ett lotteri att se om den som nattar kommer upp igen eller somnar.
Ungefär så spännande är det idag. Gäspar redan och klockan är bara nio (snart).

Nästa vecka är det ju påsk också. Vi har blivit bjudna till svärmor och hennes karl. Skönt att slippa göra all mat själv. Eller jag gillar ju att fixa sånt, men det är dyrt också. Nåt som jag inte brukar bry mig om. Hrm.

Nä, nu kom karln upp. Det betyder tre avsnitt av LOST!
Hur spenderar/de ni eran kväll?

4 kommentarer:

Magdalena sa...

Här sitter vi o myser med rödvin o smarriga ostar, för första gången på 9 månader ;-)

Susan sa...

Sitter och funderar om vi också ska se någon serie...men just nu sitter jag vid datorn och sambon pillar med sin mobil. Spännande värre...not:P

Kramar

Johanna sa...

Bio med syrran (män som hatar kvinnor) och nu glo på Gordon Ramsey på tv från sängen :-)

Lina sa...

igår låg vi och gosade i sängen :) tyvärr händer det inte ofta. utan jag sitter vid tvn och M vid datan i vanliga fall.

Bor din mor kvar i hallsberg eller? hmmm...