Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 22 april 2009

Ont det gör ont men det går

Ända sen jag kom ur sängen idag, har jag haft lite värk på höger sida av magen. Vet inte vad som händer därnere. Det går nog över när jag rör mig lite, men rätt störande är det allt. Typ som mensvärk. Tänkte jag skulle klara mig utan krämpor denna gång också, men vi får väl se nu.

Ska göra iordning min finsk-dataspelande son för dagis.
Idag blir det lugna puckar här hemma. Kanske lite bloggande också..

Uppdat.
Jo, värken försvann som tur var. :)

4 kommentarer:

Musseblomman sa...

Aj då, men det var ju skönt att värken försvann.. Mycket som händer i lilla magen nu.. ;)

Veronica sa...

Musseblomman: Ja, inte så konstigt man har lite krämpor då och då. :)

Linda sa...

finsk-dataspelande?? ;-)

Veronica sa...

Linda: Ja haha, skrev i nåt inlägg tidigare om hans fix-idé att ha sin dator på finska. ;)