Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 7 april 2009

Rapport

Visste ju inte tidigare hur det skulle bli, men pratade med resurspersonen idag och hon kunde tänka sig att jobba 30 h i veckan nästa månad. Skönt, då var det avklarat! Att man alltid ska få strida för sina barn, inget kommer lättvindigt!

Och vad det gäller godiset så orkade jag bara inte, utan köpte färdigt på affären (se bild). Lösgodiset kostade bara 39.90/kg fan va billigt det var (köpte visst 1 kg, hrm). Insåg själv att jag nog var lite för ambitiös för mitt eget bästa.

Tyvärr så är klotet kvar, så det går inte att göra nåt åt. Men det är ungefär 7 veckor kvar, sen kalvar jag. Skönt att bli sig själv och att få träffa sitt nya lilla barn. Det är konstigt det här med att vänta och föda barn, jag säger då det.



Inga kommentarer: