Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 7 april 2009

Klot och påskägg

Har väntat hela dan på att solen ska komma in på balkongen. När den väl gör det, sitter jag där i 10 min, sen blir jag uttråkad. Inte så jävla skönt att hitta ställningar med detta klot till mage.

Har läst ut min bok också så jag måste skaffa mig en annan. Vilka världsliga problem man har ibland.
Påskägg, ska man inte skaffa sånt också? Funderade på att baka nåt godis själv, men det är inte säkert att nån vågar käka det då? Men vad ska man baka då? Ska kolla upp lite godisrecept och sticka och handla lite efter att korven är hämtad!

4 kommentarer:

Lina sa...

*hahah* jag blir med lätt utråkad i solen om jag inte har sällskap.

Vad fin magen är :) hmm vet ni vad det blir?

Susan sa...

Vilken fin bebismage du har=) Är du en sådan lyckost som har sluppit tigerrräder?

Kramar

Veronica sa...

Lina: Japp det blir en liten kille. :)

Susan: Nädå, jag har kvar mina sen förra omgången. Väntar bara på att det ska komma nya..

Musseblomman sa...

Oj, va rund o trind den är. Smartare och enklare att köpa godiset..