Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 8 april 2009

Oddsen på det

Idag sa visst solen upp sig? Känns som om jag blivit lite solfixerad. Vad gör man inte för att slippa tvätta.

Jag funderar lite på om andra barnet kan födas för tidigt, när första föddes på övertid?!
Borde väl vara rätt höga odds på det va?

Känner mig plötsligt lite stressad, kanske skulle ta och hämta lite kläder i källarn. Han kan ju inte överleva på en body i stl 56. Snacka om att man kommer att få flashbacks när man rotar igenom Caesars gamla kläder.


Caesar 2 timmar gammal

5 kommentarer:

Musseblomman sa...

Så liten o söt.. Hmm, då kanske jag får sätta fart med mina bebisprojekt.
Här är också gråmurrigt väder..
Kramar

Lina sa...

åhh så liten plutt han var! Fatta vad tiden går fort!

Magdalena sa...

Nämen så söt han var! Men blev nästan lite lurad... att du fått redan =P

Susan sa...

Det närmar sig, hoppas att du slipper gå över tiden.

Du är utmanad;)

Kramar

Veronica sa...

Musseblomman: Han kommer nog som utlovat, i slutet på maj/början på juni så det är nog lugnt. ;)

Lina; Haha ja klyschan gäller. Tiden går fan fort!

Magdalena: Ja, tanken slog mig att nån kanske skulle kolla lite hastigt på bilden och tro att det var en ny spädis!

Susan: Hoppas att jag slipper ockås. Spännande med utmaning!