Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

tisdag 29 september 2009

Ryck

Igår fick jag ett ryck och släpade fram borrmaskinen. Fick upp en spegel i hallen, en rad krokar i garderoben och klockan och en liten krok i köket. Började bli lite trött på att det är så kalt på väggarna här. Har sjukt mycket mer som ska upp, men det mesta måste borras med slagborren och den låter så förbannat.

Så hade vi våra stamgäster på besök. Alltid trevligt! Karln bestämde middag och lagade den. Chevapcici/korv/köttbullar med ris och gräddsås. Jag tyckte det var en märklig kombination. Men det gick ju det också.

Nu ska jag roa mig med att läsa lite bloggar och måla på min tavla.
Vad roar ni er med idag?

2 kommentarer:

Musseblomman sa...

Jag roade mej med att jobba..!!??!!.. Snart ska jag på porslinsmålning.. Det började igår.. Kul!

Veronica sa...

Åh va kul (inte att jobba alltså). Jag vill gå en målarkurs, men de är schwinedyra ju.