Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 3 september 2009

Kvällsstäd

Vi är så roliga att vi har ägnat kvällen åt att städa. Baktanken är ju såklart att jag ska slippa göra det imorgon... Karlns arbetskamrat ska komma över på käk imorgon. Känns sådär att springa och plocka sjuttiomiljoner saker och hålla på att stressa sig. Ska ju till autismcenter på förmiddagen, sen tänkte jag faktiskt ta mig till öppna förskolan, om det är något där då.

Nä nu har vi tänt ljus och ska slappa.
Jag som tänkte måla lite på min tavla. Hinner ju ingenting.

2 kommentarer:

SP sa...

tänk dig vilken tur våra värdpäron på Island hade. Jag städade deras hus (övervåningen) varenda fredag nästan. Vad kostar en bra nanny btw?

Veronica sa...

SP: En bra nanny tar minst 100 kr/timme. Nu med avdrag (=vitt) kan man få betala 240 kr/timme. Tack, men nej tack. ;)

Ja, jag städade också en dag i veckan. Ett tag städade jag ju "extra" hos den där Steinunn Olina (du vet vem jag menar va?).