Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 25 september 2009

Efterkontroll nr2 på MVC

Var ju på efterkontroll nr 2 häromdagen. Jag hade ett extra besök eftersom jag var med i Våga Väga programmet på MVC.
Min barnmorska är lite rolig och dessutom alltid sen. Vi brukar alltid halka in på en massa annat och det resulterade i att vi drog över tiden med en halvtimme. Hon var mycket nöjd med mig och tycker att jag gjort det jag ska.

Fick även veta att jag inte behöver börja med Levaxinet igen (struma), då mina värden gått tillbaka och blivit normala efter graviditeten (man slutar att ta dem efter förlossningen om man inte tagit dem innan man blev gravid). Det kändes mycket skönt!

Jag kommer att ha ytterligare kontakt i framtiden pga projektet, då de kommer att följa Lex vid vissa åldrar.

1 kommentar:

Musseblomman sa...

Skönt att du slipper Levaxinet nu.. Hoppas ni hade det trevligt i Gränna.. :)