Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 27 september 2009

Kräftskiva i Gränna


Vi är hemma hela och rena från kräftskivan.
Eller jag gick och la mig med grabbarna vid typ nio (nackdelen med gästhus, hm ja enda nackdelen måste det vara). Medan gänget festade loss på hemmagjord snaps, högljudda snapsvisor och flugfylld bastu. Själv hade jag tagit med mig datorn och kollade på film (District 9). Är snaps inblandat, brukar det vara rätt trist att vara nykter ändå. Jag lämnade över kameran i karlns förvar, och ni som träffat honom slirig, vet att det kan vara vad som helst på den då. Var några filmer inspelade, så det ska bli intressant att se. ;) Har jag tur är bastun och dopp i sjön med. ;)

2 kommentarer:

Musseblomman sa...

bara han inte doppade kameran också.. ;) Skönt att allt gick bra!..

Veronica sa...

Nej, den var oskadd som tur var. ;)