Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

fredag 26 februari 2010

Tandläkaren


Ja. Var ju hos tandläkaren igår (fan va dyrt det är). Fick det hemska beskedet att jag nog måste skiljas från en tand. Det var lite allt möjligt med den, så han rekommenderade att dra ut fanskapet. Det ser jag inte fram emot. Men, om man inte går till tandläkaren i tid så blir det så här. Tänk på det!

Lex firade det hela med att vara hysterisk i natt. Vi var ju på öppna förskolan igår, så han blir väl snart sjuk! Han var precis som vanligt imorse i alla fall?

Tog lite bilder på mina nypolerade tänder, men jag såg ut som.. ja jag vet inte. Så det fick bli en när Lex lite olämpligt kryper upp på diskmaskinen. Och nej han får inte vara där. Men alla framsteg är värda att dokumenteras.

Tanden säger hejdå den 14:e mars. :(

2 kommentarer:

Musseblomman sa...

Hoppas han sov bättre i natt.. Nu vet jag mer om filmen Upp.. ;)

Veronica sa...

Jo då, han sov bättre som tur var. :)