Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

måndag 22 februari 2010

Mucka inte med vädret!


Man ska visst inte mucka med vädret då blir det så här (se bild ovan). Det har visst inte varit så kallt här i Stockholm sen 1987. I alla fall om man ska lita på vad de på nyhetsmorgon säger.
Jag säger bara.. Stackars småfåglar som redan flyttat hit (haha, så vuxen jag är som känner ansvar)! Oj, var inte meningen att låta som en psykopat i föregående mening.

Dagens frukost: feta&oliv keso med klippt gräslök och blek juice
 (som inte var lika blek i verkligheten)

Jag har alltså redan varit ute och vallat Caesar till dagis. Jag kan meddela att det var så snoret frös till is i näsan. Ganska kallt med andra ord!

1 kommentar:

Musseblomman sa...

Nu är jag så trött på snön, vintern och allt krångel.. :( Får ta och bli varmare snart....