Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 17 februari 2010

Driftig

Om jag är en duktig och ambitiös "webdesigner" kanske jag får klart sidan tills ikväll.
Ska sitta lite nu när den rossliga bebisen ska sova. Ja han ska, har inte somnat ännu. Han är lite frän förstår ni.

Caesar har jag vallat till dagis.

Fan är riktgit stolt att jag orkat läsa lite om stilmallar och sånt krafs! Karln blev ju genast upprymd när jag sa att jag var lite sugen på att läsa lite PHP. Så han rotade fram en bok och ögnade igenom den lite.
Jag tyckte den såg tjock ut.

2 kommentarer:

Musseblomman sa...

Häftigt.. klart du ska va stolt. Jag blir mallig bara jag ändrat lite i stilmallarna på bloggen, och får det att fungera.. ;) Förstår att R är eld och lågor! Skönt för Fisen att gå till dagis igen..

Veronica sa...

Men det är ju ännu svårare att ändra på bloggen för då måste man försöka reda ut allt virrvarr.
Ja, hehe. Det var han som tyckte att jag skulle skaffa den nya domänen ;)