Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 7 februari 2010

Klåfingrig

Konstigt att det inte var så många som hade invändningar på hur fint det var hemma hos oss igår.
Nu är det dock upplockat och dammsuget här. Vi har en back med Lex leksaker här i vardagsrummet och något klåfingrigt barn tyckte visst att det vore kul att vända upp och ner på den. Sagt och gjort.

Idag har karln hjälpt mig att fixa en blogg till min nya domän, men den är inte upplagd ännu. Mest för att jag inte orkar/inte har bestämt mig över hur sidan ska se ut. Har en tendens att vilja ändra hela tiden om jag inte är nöjd.

Just det, mitt lilla kryp stajlade lite med att gå några små söta bebissteg längs med soffan idag. Jag menar, nu får han väl ändå ta och lugna ner sig lite med det där.

1 kommentar:

Musseblomman sa...

Å, vad han har bråttom att lära sej gå den lille söte.. ;) Måste sett mysigt ut i alla fall.
Spännande att se hur sidan blir.